brak zdjęcia
Dodane: 2015-09-24 Kategoria: Reklama W Internecie / Materiały Reklamowe
Ścianka pop-up elementem ekspozycyjnym

Ścianka pop-up jest bardzo łatwą do przenoszenia i rozstawiania, a jednocześnie dużą i zawracającą na siebie uwagę strukturą ekspozycyjną. Po złożeniu mieści się w pojemniku przypominającym dużą walizkę na kółkach. Może być rozstawiona przez jedną osobę w dość krótkim czasie. Wewnątrz zawiera konstrukcję szkieletową wykonaną z łatwych do montażu rurek. Na zewnątrz jest oklejona płachtami z elementami prezentowanego na niej nadruku, mocowanymi na wygodnych do umieszczania magnesach. Po bokach płachty z nadrukiem są zakrzywione celem ukrycia samej konstrukcji. Na górze ścianka pop-up wyposażona jest we własne podświetlenie. Ta praktyczna konstrukcja nadaje się świetnie na targi, konferencje i szkolenia. Oferująca ścianki pop-up firma Neodisplay może zaproponować wiele odmian różniących się kształtem i rozmiarami.

Przeczytać warto:

Ścianki, które można stosować nie tylko na targach
Ścianki, które można stosować nie tylko na targach

Jedną z najskuteczniejszych, a zarazem także najpopularniejszych form reklamy, które doskonale sprawdzą się nie tylko w trakcie różnego rodzaju targów branżowych, są ścianki wystawiennicze. Opisywane produkty,...

Opakowania jednorazowe z dobrej folii
Opakowania jednorazowe z dobrej folii

nasza firma od wielu lat wprowadza na rynek różnego rodzaju opakowania jednorazowe. Cennik tego typu produktów jest uzależniony od różnych czynników. Nasza firma jest bowiem w stanie realizować na zlecenie klient...

Wybierz sprawdzone systemy zarządzania dźwiękiem
Wybierz sprawdzone systemy zarządzania dźwiękiem

Na pewno trudno nam jest sobie wyobrazić, że na konferencji czy spotkaniu szkoleniowym lub biznesowym, podczas wystąpienia jednego z prelegentów czy prowadzących nagle zawodzi dźwięk, pojawiają się szumy i trzas...

Ubrania firmowe na każdą porę roku.
Ubrania firmowe na każdą porę roku.

Dobrze, aby wybór ubrań przekazywanych pracownikowi przez firmę był trafiony. Odzież taka musi być tak atrakcyjna, aby była cały czas używana. Najczęściej wyborem przy zakupach firm są polary. Kraków jest mi...

Korporacje mają rację w ujednolicaniu ubioru pracowników.
Korporacje mają rację w ujednolicaniu ubioru pracowników.

Kiedy dokonujemy zakupów w sklepie, gdzie pracownicy ubrani są estetycznie i jednolicie odbieramy to jako profesjonalne działanie. Prestiż firmy rośnie w naszych oczach, a my odbieramy ją jako lepszą od innych. Ni...